De verjaardag in 6 stappen.

01
Relatielijst
Stuur ons de lijst met namen
van uw relaties die aandacht verdienen op hun verjaardag.
Verjaardagscadeau
04
Wilt u van ons een voorstel?
Heeft u zelf een cadeau?
Of wilt u een keuze maken uit onze inspiratiewinkel? Alles kan.
02
Felicitatie
Samen kijken we naar een geschikte felicitatie. Een brief, een kaart of ingesproken tekst. Alles kan.
05
Wie is er jarig?
Dagelijks ontvangen de relatiebeheerders een bericht via sms of email welke relatie die dag jarig is.
03
Small Data
LVA traceert de ontbrekende verjaardagsdata. En, indien gewenst, de adresgegevens.
Mutaties kun je dagelijks doorvoeren.
06
Verzending
Het verjaardagscadeau komt voor 98,9% op de verjaardag aan.
AANDACHT VOOR KLANTEN
MEER WETEN?
Aandacht voor klanten
​
Van transactioneel naar emotioneel
Het goede gevoel levert volgens alle toonaangevende onderzoeksbureau's meer marge, meer share of wallet, meer continuïteit, en meer ambassadeurs op. Gevoel is emotioneel en sterk gebaseerd op het feit dat je als klant het gevoel wilt hebben: IK heb aandacht. IK doe er toe!
​
Verjaardag
Veel bedrijven zijn alleen zichtbaar voor klanten, wanneer een transactie daar (in het heden, verleden of toekomst) aanleiding voor geeft. Nooit zomaar.
​
De verjaardag is een gestructureerd contactmoment, waarop je zomaar aandacht kan schenken. Geen euro te verdienen en toch aandacht. Dat voelt goed!.
Aandacht voor medewerkers
​
Geen WerkKostenRegeling
Leverancier van Aandacht heeft met de fiscus overeenstemming bereikt over het feit dat het verjaardagscadeau valt onder de kleine geschenkenregeling en heeft geen invloed op de WKR.
​
Engagement
Betrokken klanten krijg je alleen met betrokken medewerkers. Betrokken medewerkers krijg je alleen door zelf bij je mede-werkers betrokken te zijn.
Hoe doe je dat? Geef mensen het gevoel dat ze er-toe-doen.
Aandacht op het juiste persoonlijk momenten, zoals een verjaardag lijkt een open deur, maar slechts weinig werkgevers
besteden hier aandacht aan.
AANDACHT VOOR MEDEWERKERS
MEER WETEN?
Waarom
aandacht
op een
verjaardag?
Wij mensen hunkeren naar aandacht. Aandacht bevestigd ons, wij mensen, dat we bij de groep horen. En dat is uit oerdrang een van de belangrijkste emoties waarom we andere mensen liefhebben, bevriend raken en in termen van business: gunnen!
de relaties van deze organisaties ontvangen VIA LVA aandacht OP HUN VERJAARDAG







